کد خبر 23029
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۰

سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليدکنندگان از هموطنان خواست هر گونه تخلف در حوزه بازرگاني کالاها و خدمات را به سامانه تلفني 124 (سامانه ارتباطي بازرگاني ايران) اعلام کنند.

به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزي خبر، سامانه تلفن 124 در ستاد خبري سازمان بازرگاني استان هاي سراسر کشور آماده دريافت انتقادها ، پيشنهادها و گزارش هاي تخلف در زمينه کالا و خدمات است.

گرانفروشي ؛ کم فروشي، تقلب، احتکار ، عرضه خارج از شبکه ، فروش اجباري، درج نشدن قيمت ، ارائه نشدن فهرست قيمت غذا و مواد غذايي ، اعلام نشدن نرخ غذاها، تبليغ خلاف واقع، فروش کالا از طريق قرعه ، فروش فوق العاده يا اقساطي بدون ضابطه، حراج غيرقانوني، پنهان کردن کالا ، ارائه نکردن ضمانت نامه، معيوب بودن کالا ، ارائه نشدن صورت حساب فروش ، ارائه نشدن اطلاعات لازم به مصرف کنندگان، در معرض قرار ندادن نمونه کالا، نداشتن نشان استاندارد، ارائه نشدن خدمات پس از فروش، تباني و تحميل شرايط عرضه کننده کالا يا خدمت ؛ از موارد تخلف هاي بازرگاني است که شهروندان مي توانند در صورت مشاهده به سامانه تلفني 124 اطلاع دهند تا رسيدگي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس